Lost Ark: wywiad z deweloperami z okazji 2. rocznicy wydania gry | Ulubione momenty | Najpopularniejsze klasy | Plany na przyszłość

Miniatura Lost Ark: wywiad z deweloperami z okazji 2. rocznicy wydania gry | Ulubione momenty | Najpopularniejsze klasy | Plany na przyszłość Lost Ark: wywiad z deweloperami z okazji 2. rocznicy wydania gry | Ulubione momenty | Najpopularniejsze klasy | Plany na przyszłość

Po raz kolejny udało nam się wymienić zdaniami z Twórcami Lost Ark! Tym razem z okazji 2. rocznicy wydania gry na rynku zachodnim, która miała miejsce 8 lutego. Zobaczcie poprzedni wywiad TUTAJ.

Zadaliśmy kilka pytań dotyczących całokształtu gry, jej najlepszych momentów czy ciekawych perypetii graczy. Mamy nadzieję, że odpowiedzi usatysfakcjonują zainteresowanych fanów!

Wywiadu udzieliła Roxanne Sabo - Liderka Społeczności Lost Ark w Amazon Games.

P: Czy widzicie różnice między koreańską a zachodnią społecznością gry?

O: Podczas, gdy w Amazon Games nie jesteśmy bezpośrednio zaangażowani w koreańską społeczność Lost Ark, to zawsze interesujące, jak dwie bazy graczy reagują na aktualizacje i nowy kontent. Często obserwujemy, że obydwie społeczności dają podobny feedback o grze i mają podobne myśli na temat tego, co chcieliby dostać. Ponad wszystko, łączy je wspólny poziom pasji do Lost Ark.

P: Jaki jest Wasz ulubiony moment od czasu premiery?

O: Było tak wiele wspaniałych momentów, które świętowaliśmy ze społecznością, że naprawdę trudno wybrać jeden.

Poza wydaniem gry, premiera pierwszego Rajdu Legionów - Valtana, była naprawdę wspaniałym wydarzeniem. Rajdy Legionów (Legion Raids) to jedne z głównych elementów rozgrywki Lost Ark, które sprawiają, że gra jest unikalna i wymagająca. Oglądanie graczy z Zachodu podczas doświadczania tego typu zawartości po raz pierwszy, zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych momentów.

Patrząc w przyszłość, w tym roku nadejdzie trochę nowych Rajdów Legionów, na które zachodni gracze mocno czekają (zwłaszcza jeden z nich). Jesteśmy podekscytowani na myśl jak zareagują.

P: Czy macie statystyki na temat ciekawych lub zaskakujących wyborów podejmowanych przez graczy?

O: Mimo, że nie nazwałabym tego raczej wyborem, kiedy patrzyliśmy na statystyki graczy i gry, zdecydowanie zaskoczyło mnie ilu graczy pokonała Brelshaza w minionym roku - prawie 50 000 000! Tylu graczy zostało zabitych przez nią w rajdach, co nie jest małą liczbą. Mam tylko nadzieję, że większość z nich to nie były całe pokonane drużyny!

Nasz team niedawno opublikował infografikę z innymi ciekawymi statystykami z ostatniego roku. Znajdziecie ją poniżej!


Infografika z ciekawymi statystykami Lost Ark

P: Które klasy i role są najpopularniejszym wyborem?

O: Jak można się spodziewać, najnowsza klasa jest zazwyczaj zajmuje pierwsze miejsce pod względem popularności. Ostatnio królują Souleaters, ale Slayers wciąż są dość często wybierani.

Co myślę, zaskoczyło by graczy to, to że klasy wsparcia są dosyć wysoko w rankingu najczęściej wybieranych! Zaraz po Souleaters, najpopularniejsi są Bardowie, a po piętach depczą im Paladyni i Artyści. Postacie supportu są zdecydowanie ważne w każdym z rajdów, więc pamiętajcie, aby być mili dla swoich wspierających (nawet jeśli są bardziej popularni niż oczekiwaliście)!

W tym roku, w zachodniej wersji gry dojdzie kilka nowych klas i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć jak popularne się staną.

P: Jakie największe zmiany czekają grę w 2024 roku? Czy macie wizję swojej produkcji za, np. 5 lat?

O: Gracze są przyzwyczajeni do dynamicznego harmonogramu wydawania nowej zawartości z potężnymi comiesięcznymi aktualizacjami, w miarę jak staramy się nadrobić kilkuletnie zaległości w porównaniu do koreańskiego wydania. Jak zbliżamy się bliżej do zamknięcia tej dziury w kontencie, niektóre z naszych update’ów i ich tempo mogą wydawać się inne.

To z racji tego, że będziemy dodawać do gry więcej świeżej zawartości, która jest produkowana “w czasie rzeczywistym”.

Po drodze, zespoły Amazon Games i Smilegate RPG będą kontynuować starania w złagodzeniu stresu związanego z postępem gracza poprzez doładowania progresji w postaci wydarzeń i wzmocnień. Chcemy zapewnić wszystkim graczom możliwość podejmowania wyzwań z nowej zawartości, wtedy kiedy jest ona wydawana.

Za 5 lat, nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak Lost Ark wciąż się rozwija, zwłaszcza jeśli chodzi o historię i fabułę gry. To, co dotychczas doświadczyli gracze to tylko ułamek całej historii Lost Ark i jest jeszcze mnóstwo zwrotów akcji i odłamków, nad którymi trwają prace. Podczas, gdy już teraz jest wiele rzeczy na horyzoncie do oczekiwania, myślę, że za 5 lat świat Arkesii znacznie urośnie i jestem podekscytowana, aby zobaczyć, w którą stronę pójdzie!

Mamy nadzieję, że wspaniale spędziliście drugie urodziny zachodniego Lost Ark i ten wywiad dał Wam kilka ciekawych informacji!

Do zobaczenia w Arkesii!

Carly

Karolina. Gram głównie ARAMy w LoL i TFT, czasem w CS2 🎮 Solo gram najczęściej w RPG, jak Skyrim czy BG3 🌇 a także cozy gry, np. Roots of Pacha 🏡 Kocham mody, skórki i wszystko co ładne 🔮 Piszę głównie o Fortnite, LoL, TFT, Valorant i innych popularnych grach 📋