Diablo IV: pierwszy patch osłabia trzy klasy i podnosi trudność end game’u

Miniatura Diablo IV: pierwszy patch osłabia trzy klasy i podnosi trudność end game’u Diablo IV: pierwszy patch osłabia trzy klasy i podnosi trudność end game’u

Diablo IV dopiero co miało swoją premierę we wczesnym dostępie, ale Blizzard trzyma rękę na pulsie i już pojawił się hotfix 1.02.

Blizzard potwierdził, że mały hotfix jest po stronie serwera i nie będzie wymagał aktualizacji przez graczy. Jest on jednak zauważalny dla rozgrywających Czarodziejów i Łotrzyków, którzy dostali pewne osłabienia.

Klasy

Twórcy uważają, że klasy są dość dobrze zbalansowane, jednak zawsze jest miejsce na poprawę. Chcą oni uniknąć sytuacji, w których postać może przetrwać nierealistycznie długo otrzymując wysokie obrażenia, ponieważ to niszczy wizję walki, którą chcieli stworzyć w Diablo IV.

Patch powoduje, że zaklęcie Płomiennej Tarczy (Flame Shield) Czarodzieja ma pełny cooldown, gdy jest początkowo użyte. Może się to wydawać bardziej poprawką niż osłabieniem, ale jeżeli naprawdę osiągniecie minimum, pewnie to zauważycie. Szansa na Szczęśliwy Strzał (Lucky Hit) została obniżona o ponad połowę.

W przypadku Łotrzyka, duża zmiana pojawiła się w umiejętności Wewnętrzny Wzrok (Inner Sight), która teraz będzie miała 4 - sekundowe opóźnienie po tym, jak wygaśnie jej nielimitowana energia.

Również afiks z redukcją czasu odnowienia Krzyku (Shout) nie będzie się więcej pojawiał na przedmiotach. Mimo, że nie jest to konkretnie osłabienie klasy, może uderzyć w Barbarzyńców, którzy wiele czerpią z tej umiejętności. Nie jest to w nich wymierzone, ale zapewne zmieni sposób w jaki klasa jest grana. Zredukowano również moc glifów z Tablicy Poziomów Mistrzowskich.

Nekromancer dostaje głównie spore wzmocnienia - na wyróżnienie zasługuje podniesienie obrażeń uderzenia Żelaznego Golema z 25 do 175%. Armia Umarłych (Army of The Dead) dostała wzmocnienie obrażeń z 30 do 40% oraz skrócenie czasu odnowienia z 90 do 70 sekund!

End - Game

Ci z Was, którzy ścigają się, aby osiągnąć maksymalny level w Diablo IV, może uderzyć podniesiona wartość zdrowia Potworów, z którymi zmierzycie się w późniejszych rangach świata. Jednak do czasu, jak zbliżycie się do “końca gry”, trochę więcej zdrowia tu czy tam nie powinno stanowić problemu.

Pojawiło się oczywiście sporo poprawek błędów i glitchy, również tych, które umożliwiały graczom szybciej przechodzić grę oraz poprawiono stabilność serwerów. Wszystkie małe zmiany możecie poznać TUTAJ. A już we wtorek, 6 czerwca, posiadacze wszystkich wersji będą mogli wkroczyć do Piekieł! Do zobaczenia w Sanktuarium!

Carly

Karolina. Gram głównie ARAMy w LoL i TFT, czasem w CS2 🎮 Solo gram najczęściej w RPG, jak Skyrim czy BG3 🌇 a także cozy gry, np. Roots of Pacha 🏡 Kocham mody, skórki i wszystko co ładne 🔮 Piszę głównie o Fortnite, LoL, TFT, Valorant i innych popularnych grach 📋