Sons of the Forest – patch 0.3

Miniatura Sons of the Forest – patch 0.3 Sons of the Forest – patch 0.3

Wczoraj – 6 kwietnia – gra Sons of the Forest otrzymała nową aktualizację – patch 0.3. Survivalowy horror doczekał się nowch przedmiotów i usprawnień.

Zacznijmy może od tematu, który chyba najbardziej interesuje wszystkich fanów, czyli od nowości:

  • monocykl elektryczny,
  • gogle noktowizyjne,
  • system konstrukcyjny wzbogacony o panele słoneczne, żarówki i przewody,
  • rampy / schody mogą być teraz budowane pomiędzy belką a ścianą,
  • możliwość zbudowania nowej pułapki,
  • stojak na zbroje, który zastępuje manekina,
  • nowy przycisk / opcję usuwania zapisów (ograniczono również liczbę miejsc zapisu do 30, aby naprawić problemy z synchronizacją chmury Steam).

Poprzednia aktualizacja głównie wprowadziła nowe funkcje oraz poprawiła jakość życia. Niestety nie naprawiła pojawiających się błędów. Tym razem, ku uciesze graczy, patch 0.3 wprowadził rozmaite usprawnienia:

  • ubrania państwa Puffton teraz palą się podczas spalania,
  • dodano model kamery bezpieczeństwa do luksusowego wejścia do bunkra,
  • wieże i chaty kanibali można od teraz niszczyć,
  • dostosowano obszary nawigacyjne przy jeziorach, aby naprawić problem z utykaniem zwierząt / postaci przy krawędziach,
  • Kelvin może teraz podnosić wszystkie rodzaje strzał,
  • naprawiono niektóre obszary, w których gracze mogli utknąć w piekielnej jaskini,
  • pułapki Fly Swatter i Bone Maker nie będą uruchamiać się na małych zwierzętach,
  • torba nie powinna powodować, że gracz utknie w złym stanie, jeśli zostanie szybko otwarta i zamknięta,
  • przedmioty na ognisku nie będą automatycznie znikać,
  • poprawiono działanie pałki ogłuszającej FX, która czasami się zacinała, gdy została przerwana.

Całą listę zmian wprowadzonych wraz z aktualizacją można zaleźć na tej stronie.