Sons of the Forest – patch 05

Miniatura Sons of the Forest – patch 05 Sons of the Forest – patch 05

Nowy miesiąc i nowa aktualizacja. Tak jak zapowiadano kilka tygodni temu, w Sons of the Forest pojawił się kolejny patch. Podobnie jak poprzednie aktualizacje, patch 05 skupia się na poprawach błędów, ogólnych ulepszeniach, a także na nowościach.

Nowości

Zacznijmy zatem od rzeczy nowych. Do rozgrywki dodano m.in.:

  • 2 nowe klipy znalezionego materiału filmowego,
  • lokalizację żaglówek na plaży,
  • możliwość grania na gitarze,
  • do mapy dodano 79 nowych stawów i 34 nowe jeziora,
  • zmutowane ramię Timmy'ego do sceny walki demonów,
  • nowy element odzieży do noszenia,
  • nowe polecenia Kelvina do resetowania pułapek, napełniania sań z kłodami i suszenia stojaków z rybami,

Najnowsza aktualizacja do Sons of the Forest jest już dostępna

Ulepszenia

Jeżeli chodzi o listę ulepszeń, to jest ona dość obszerna. Oto kilka z nich:

  • na strach kanibali wpływa teraz wielkość grupy - samotni kanibale będą się teraz bardziej bać,
  • szyna pistoletu znajduje się teraz z boku, a nie na górze, aby nie zasłaniać pola widzenia,
  • żółwie będą teraz składać jaja tylko na piasku,
  • Timmy będzie teraz blokował wyjście z jaskini piekielnej do czasu pokonania bossa demona,
  • mapa GPS została zaktualizowana o najnowsze jeziora i rzeki,
  • ulepszono obsługę wczytywania dużych zapisów gry wieloosobowej i dodano pomoc przy znikaniu struktur,
  • poprawiono oświetlenie jedzenia w bunkrze,
  • nie ma już możliwości wycinania otworów w podłogach pod meble czy okien ze ściany podtrzymującej konstrukcje ścienne,
  • użytkownicy trybu wieloosobowego będą teraz widzieć odpowiedni typ lokalizatora GPS na Virginii zamiast domyślnej ikony,
  • stan obrotów piły łańcuchowej będzie teraz słyszalny i widoczny dla innych graczy, a obroty zostaną zatrzymane po przewróceniu,

Poprawki

Patch 05 poprawia również liczne błędy. A oto kilka z nich:

  • niemożliwe jest już picie lawy,
  • naprawiono wizualne wyskakiwanie ramienia gracza, które pojawiało się czasami podczas lądowania po upadku lub skoku,
  • wskaźnik baterii w NVG nie powinien już znikać po wykonaniu pewnych czynności,
  • naprawiono błotnistego kanibala, który złości się na gracza, jeśli zostanie trafiony kamieniem rzuconym przez innego,
  • samouczek ścinania drzew za pomocą topora powinien teraz uruchamiać się tylko za pierwszym razem,
  • migotanie/ zniekształcenia, które mogły pojawiać się u niektórych graczy w zapisach z końca gry, nie powinny się już pojawiać,
  • naprawiono nieudaną próbę wypełnienia przez Kelvina pojemników na przedmioty, które znajdują się wysoko nad ziemią,
  • drukarka 3D powinna już wyświetlać prawidłową początkową ilości żywicy,

To oczywiście nie wszystkie zmiany, jakie wprowadza najnowsza aktualizacja. Szczegółową listę można znaleźć na tej stronie. Kolejna aktualizacja pojawi się prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu, a dokładniej 26 maja.