V Rising: Dev Update - zapowiedź kolejnego patcha | Nowy region, modyfikowanie zbroi, finałowy boss, zmiany w magii

Miniatura V Rising: Dev Update - zapowiedź kolejnego patcha | Nowy region, modyfikowanie zbroi, finałowy boss, zmiany w magii V Rising: Dev Update - zapowiedź kolejnego patcha | Nowy region, modyfikowanie zbroi, finałowy boss, zmiany w magii

Witajcie po nieco dłuższej przerwie od wiadomości o V Rising!

Może nie pamiętacie, ale ostatnią dużą aktualizacją była ta, która wprowadziła nowy region Gloomrot oraz np. wielopoziomowe zamki. Deweloperzy V Rsing, studio Stunlock, mają to do siebie, że raczej wypuszczają nową zawartość w dużych partiach, aniżeli co chwilę coś małego.

Przyszedł czas na ich kolejny update - ale zanim on nastąpi, udostępnili nam kilka informacji, o tym co się w nim pojawi.

I tak, wyjście kolejnej aktualizacji wprowadzi V Rising w oficjalną premierę - wyjście z wczesnego dostępu. Ma mieć to miejsce w drugim kwartale 2024 roku.

To co znajdziecie poniżej, to najprawdopodobniej nie wszystko, co ma zostać dodane!

Zmiany w silniku

Produkcja od Stunlock działa na eksperymentalnym silniku, który umożliwia im wprowadzanie i używanie wielu ciekawych funkcji. Był jednak problematyczny, jeśli chodzi o zaktualizowanie go.

W końcu Twórcom udało się tego dokonać i pełne wydanie V Rising będzie śmigało na stabilnej i dobrze wspieranej wersji 1.0. Ma to zapewnić lepszą optymalizację i ogólnie płynniejsze doświadczenie!

Wielu z Was z pewnością zauważy wzrost wyświetlanych klatek na sekundę!


Pierwsze koncepty Wampirów

V Rising 1.0

Jak wspomniałam, pełne wydanie V Rising nastąpi już w 2024 roku, wraz z nowym updatem. Możecie się jednak zastanawiać, jak będzie wyglądała gra w jej ukończonej formie.

Deweloperzy zapowiadają, że będzie to w pełni odpicowana i atrakcyjna podróż po Vardoranie (świecie gry). Początek powinien wciągnąć Was jak nigdy, a finał zmrozić krew w żyłach. Ma być to pełne wampirze doświadczenie, którym będą mogli się z dumą pochwalić.

Co ważne, pełna gra nie oznacza końca prac nad jej rozwojem. Będzie ona ciągle rozwijana o nowy kontent, który przyciągnie głodnych ciemnej magii fanów.

Nowa strefa

Niestety nie wiemy o nowym regionie zbyt wiele, ale możemy być pewni, że się pojawi. Ma on rozrosnąć się za Hollowed Mountains i dodać lokacje dla wielkiego finału wampirzej podróży.

Jego klimat będzie surowy, mroczny i zimny.


Concept art nąstępenego regionu

Boss ostateczny

A skryty będzie on właśnie w nowym biomie. Tron Vardoranu czeka na Was, ale zdobycie go będzie wymagało wielkiej odwagi.

Patch 1.0 skupi się właśnie na wzbogaceniu finalnego rozdziału rozgrywki, end-game’u. Moment ten ma być wart całej dotychczasowej podróży, którą odbędziecie.


Czyżby scena z walki z finalnym bossem?

Niestety, Twórcy nie zdradzają na razie więcej detali.

A to wszystko z klasą

Poza tymi wielkimi, poważnymi elementami, nie braknie czasu na pracę nad estetycznym aspektem gry.

Na początku istnienia publicznej wersji V Rising nie było opcji personalizacji zbroi, po to aby łatwiej było rozpoznać poziom innego napotkanego gracza. Teraz jednak, level postaci jest pokazany zaraz nad nią. Nie ma, więc już potrzeby zgadywania i deweloperzy mogą poszaleć z akcesoriami kosmetycznymi.

Dostępne mają być opcje wytwarzania różnorodnych strojów, w wielu żywych paletach kolorystycznych, może nawet różne techniki farbowania.


Projkety przyszłych strojów (obecny w lewym górnym rogu)

Podobnie jak przy premierze Gloomrot, dodane ma zostać więcej możliwości personalizowania Waszego zamku. Jego główne elementy pozostaną takie same, ale z pewnością będziecie mogli dostosować go bardziej do swojego gustu. Dlatego też, że w dużej mierze inspiracje na tę atrakcję, zbierane są od fanów!

Również, w swoich nowych zamkach będziecie mogli usiąść… na krześle!

Odświeżona magia

Postęp w rozgrywce może być trochę monotonny dla powracających po raz któryś graczy.

Dlatego, aby pozbyć się bardzo linearnej krzywej rozwoju postaci, Twórcy chcą oddzielić uczenie się nowych zaklęć od bossów V Blood, które jako jedyne póki co je zapewniały.

Również niektóre zaklęcia bardzo mocno dominują wybór fanów (np. merciless charge), podczas gdy wiele jest zapominanych.

Taki zabieg, pozwoli producentom także na większą elastyczność w projektowaniu nowych zaklęć i bossów, gdyż nie będą musieli zawsze wprowadzać ich razem.

Wydarzenia

Kiedy osiągnięcie już szczyt swoich wampirzych możliwości, znajdziecie nową przestrzeń (czyżby ten nowy region?) pełną spontanicznych wydarzeń na żywo.

Dzięki współpracy z innymi wampirami, lub wręcz przeciwnie, będziecie mogli zdobyć wartościowe surowce i bonusy. Mogą się one okazać kluczowe w późnym etapie gry. Vardoran stanie się nieco bardziej żywy i nieprzewidywalny, a wydarzenia mają mieć charakter zarówno PvE jak i PvP.

Broń

Z pewnością wiemy, że zostanie wprowadzona przynajmniej jedna nowa broń. Z jednej z nich jej kreatorzy są szczególnie dumni.


Taką zapowiedź dali Twórcy odnośnie nowej broni...

Z doniesień modderów, wiemy, że możemy spodziewać się rapiera, łuku oraz sztyletu nekromanty, aczkolwiek żadna z nich nie została potwierdzona.

V Rising definitywnie otworzy się przed nami w pełnej okazałości w 2024! Nowy biom, wrogowie i bossy, wydarzenia, mechanika zaklęć, personalizacja postaci, wielki finał i nowe bronie. A to z pewnością nie wszystko!

Widzimy się przy kolejnych wieściach o produkcji Stunlock. Do zobaczenia!

Carly

Karolina. Gram głównie ARAMy w LoL i TFT, czasem w CS2 🎮 Solo gram najczęściej w RPG, jak Skyrim czy BG3 🌇 a także cozy gry, np. Roots of Pacha 🏡 Kocham mody, skórki i wszystko co ładne 🔮 Piszę głównie o Fortnite, LoL, TFT, Valorant i innych popularnych grach 📋