Dying Light 2 Stay Human: nowy tryb “Koszmar” dla odważnych | Aktualizacja | System wytrzymałości taktycznej

Miniatura Dying Light 2 Stay Human: nowy tryb “Koszmar” dla odważnych | Aktualizacja | System wytrzymałości taktycznej Dying Light 2 Stay Human: nowy tryb “Koszmar” dla odważnych | Aktualizacja | System wytrzymałości taktycznej

Sama rozgrywka w Dying Light 2 Stay Human nie jest dla Was już wystarczająco straszna? Właśnie dla takich graczy jak Wy powstał nowy poziom trudności - Koszmar, który pozwala jeszcze bardziej zanurzyć się w trwający horror.

Koszmar to nie tylko nowy, najtrudniejszy poziom trudności, ale i kilka elementów, które spowodują u Was palpitacje serca. Wymaga on także opracowania odpowiedniej taktyki i zarządzania zasobami.

Koszmar jest dostępny od dziś, czyli 18 kwietnia 2024 roku.

Krótko o Dying Light 2 Stay Human

W grze znajdujesz się w świecie, który 15 lat temu został zniszczony przez Upadek - klęskę rozprzestrzenienia wirusa z Harran, która większość ludzkości zamieniła w hordy zombie. Tylko nielicznym udało się przetrwać, ale i oni muszą nieustannie walczyć o życie.

W tym RPG akcji możecie połączyć się z trzema innymi graczami, aby zwiększyć swoje szansę.

Koszmar

Główną “atrakcją” koszmaru jest system wytrzymałości taktycznej, którym musicie zarządzać. Polega ona na tym, że aktywacja regeneracji trwa dłużej, a gdy się zmęczycie, będziecie w stanie działać tylko od momentu pełnej regeneracji wytrzymałości. Regeneracja wytrzymałości jest też wolniejsza.

Na interfejsie znajdziecie mniej wskaźników niż normalnie, co da Wam bardziej realistyczne doświadczenie.

Latarka nie będzie działała w nieskończoność - zacznie migotać po zbyt długim użytkowaniu.

Inne elementy:

  • Pościg 5. poziomu z tyranami.
  • Brak pauzy w menu gracza. Przedmioty tworzy się w czasie rzeczywistym i można zostać podczas tego zaatakowanym.
  • Mniejsza odporność inhibitora.
  • Większa szansa na znalezienie rzadkich przedmiotów.
  • Zmysł przetrwania pokazuje tylko broń i przedmioty z zadań.
  • Niższa wytrzymałość pancerza i odporność gracza.
  • Przemieńce z gorszym wzrokiem. Jednak po zauważeniu, reagują szybciej.
  • Zdrowie nie uzupełnia się automatycznie.
  • Więcej punktów legendy za rozgrywkę.
  • Utrata wszystkich PD poziomów legendy na drodze do kolejnego poziomu po śmierci na co najmniej 50. poziomie.
  • Mniejsza wydajność wspomagaczy.

Wasz trud zostanie jednak solidnie wynagrodzony. Każdy kto ukończy grę na poziomie Koszmar, otrzyma pamiętny strój Waltza.

Noc

Aktualizacja z nowym trybem wprowadza także modyfikacje zachowania zarażonych i ogólnie rozgrywki w nocy. Ogólnie Przemieńce będą w nocy słabsze - będzie ich mniej, ich kat widzenia się zmniejszy czy zajmie im dłużej, aby Was rozpoznać.

Ich osłabienie powinno być jeszcze bardziej widoczne na poziomach niskim i normalnym.

Inne zmiany

  • Na mapach społeczności możecie teraz grać maksymalnie w czwórkę graczy.
  • Łucznicy otrzymują nową mechanikę Megastrzału.
  • Możliwość zmiany wyglądu Haka.
  • W Azylu Pielgrzymów znajdziecie darmową skórkę.

Spróbujecie zmierzyć się z Koszmarem? A może jeszcze Was to przerasta?

Do zobaczenia w Villedorze!

Carly

Karolina. Gram głównie ARAMy w LoL i TFT, czasem w CS2 🎮 Solo gram najczęściej w RPG, jak Skyrim czy BG3 🌇 a także cozy gry, np. Roots of Pacha 🏡 Kocham mody, skórki i wszystko co ładne 🔮 Piszę głównie o Fortnite, LoL, TFT, Valorant i innych popularnych grach 📋